REKLAMATION

Något gick fel? Vi är säkra på att det kan lösas!

Kundnöjdhet är vår högsta prioritet och vi ser till att varje steg i köpprocessen uppfyller de högsta standarderna. Vi förstår dock att oväntade situationer och problem kan uppstå, som gör att du inte är helt nöjd med den mottagna produkten. Vi vill åtgärda detta så snart som möjligt, därför har vi förenklat processen för att lämna in reklamationer maximalt och vi hanterar varje ärende individuellt.


HUR MAN LÄMNAR IN EN REKLAMATION

 

1. Skicka ett e-postmeddelande till: [email protected]
Ämne: Reklamation
I e-postmeddelandet, inkludera följande:

  1. ordernummer eller uppgifter om den person som beställde varan
  2. orsak till reklamationen (t.ex. skada på paketet under transporten / mottagning av fel produkt / ofullständig beställning)
  3. VIKTIGT!
    Se till att bifoga bilder direkt som tydligt visar eventuella skador eller fel.
    Om reklamationen gäller ett fel eller brister i beställningen, ange vilka produkter som berörs.
    Detta kommer att påskynda reklamationsprocessen avsevärt.

2. Vänta på att vårt kundtjänstteam kontaktar dig, som så snart som möjligt kommer att behandla din reklamation och vägleda dig steg för steg om vad du ska göra härnäst.


KONTAKT

Har du frågor? Behöver du mer information? Vår kundtjänst hjälper dig gärna.
Skriv till oss: [email protected]


Vill du göra en retur? Besök avsnittet RETURER.

To Top